Mimring.. :)

Driver å trener for harde livet om dagen..hehe.. Har jo gått ned en del kilo etter svangerskapet, men vil gjerne ned igjen til det jeg var da jeg ble gravid! Er det for mye forlangt!? 😉 Så langt har jeg tatt av 25 kg siden 29 oktober. Så da har jeg igjen 12-13 kg.. off.. hvorfor måtte jeg legge på meg sååå mye i svangerskapet?? 🙂 Men men.. det går nedover..sakte men sikkert.. Måtte bare få det ut.. hihi… Jeg er ved godt mot..enda… Jeg trenger støtte her altså.. så det er bare å legge igjen kommentarer!!

Ultralyd bilde fra ca uke 19 i svangerskapet.. så søøt allerede.. slikt bare en mor kan se! 🙂

Dette var ca uke 15 tror jeg..

Tok noen selvportretter.. ganske stor her, men ingenting i forhold til på slutten.

 Disse tok jeg i uke 29.. vanskelig å bevege seg når man har kroppen full av baby og vann 🙂

 

~ av anyakol den juni 13, 2008.

Legg igjen en kommentar

 
