Sommer på jorda, smil overalt… trallalalalalala…

Lille Ylva tar seg et bad med badeanda, mye plasking…det er gøy 🙂

Tenk at det er bare 2 uker til jeg begynner på jobb hos Atelier Klingwall igjen! Det går kjempe fort.. må si jeg grue-gleder meg litt. Litt redd for at jeg ikke skal få nok tid til Ylva når jeg begynner som lærling igjen. Jeg gleder meg fordi jeg har gått hjemme i et år nå, begynner å bli litt lei det må jeg si, men gruer meg fordi jeg ikke får sett Ylva så mye som nå. Men skal bare jobbe en uke før jeg så skal ha 3 uker med ferie. Så har Terje pappa permisjon o det hjelper jo litt å tenke på det. Hun slipper i hvertfall å gå i barnehage med en gang.

Fortsatt god sommer fra oss

 

~ av anyakol den juni 16, 2008.

Legg igjen en kommentar

 
