Holgaroid fotografier- serie «Melankoli»

~ av anyakol den mars 11, 2009.

3 kommentar to “Holgaroid fotografier- serie «Melankoli»”

  1. Ah, dette er utrolig flotte bilder! Er kjempefascinert! Hvor får man tak i et slikt kamera..?

  2. Hei Anya!
    Disse bildene sier ganske mye om deg som menneske,og det er IKKE mulig å beskrive dem…Jeg opplever dem som veldig følelseladet,så her har du skapt noe veldig spesielt.Tittelen: «Melankoli» passer ypperlig,-og jeg synes du er stormflink!Forsett med å skape Anya 🙂
    Hilsen fra Liv

  3. Tusen takk for kommentar begge to 🙂 Kameraet er ikke så lett å få tak i lenger.. jeg bestilte mitt fra Østerrike.. + filmen

    Tusen takk Liv.. Jeg har tanker, og har hatt tanker rundt dette temaet i mange år. Og jeg var/er nok ganske melankolsk av meg.. tenker mye rundt det å være menneske, og ensomheten mange føler. Setter ord på dette med bilder. Jeg skal fortsette, selv om det har vært fryktelig liten tid i det siste. Begynner nå å roe seg mer, og da kan inspirasjonen komme.

    Hilsen Anya

Legg igjen en kommentar

 
